utorok 8. októbra 2013

LIEBSTER AWARD (TAG)

Do tohoto tagu mě nominovala Veronika


Pravidla
  • Řekněte 10 věcí o sobě
  • Odpovězte na 10 otázek, které vám položil/a blogger/ka, jíž jste byli nominováni
  • Vymyslete 10 otázek pro ty, které budete nominovat
  • Nominujte 5 bloggerů, kteří mají méně než 200 pravidelných čtenářů
  • Informujte bloggery o tom, že jste je nominovali
                                                                                                                                                                     

10 věcí o mé osobě
  • jako dítě jsem jevil zájem o astronomii - četl jsem na toto téma spousty knih a dělal si své vlastní zápisky i s obrázky
  • mám rozepsáno tolik příběhů, že už ani nevím, kolik jich je - nikdy jsem žádný nedokončil (ani jeden)
  • nehlásím se k žádnému náboženství, ale respektuji názory a zásady ostatních (no, snažím se)
  • kouřím a rád piji alkohol
  • na vysokou školu jít nehodlám, protože chci ihned po maturitě nastoupit do práce, ale stále o tom uvažuji, jelikož je na mě vyvíjen mírný nátlak ze strany rodiny (vím, že mají svým způsobem pravdu)
  • můj bratr často říkává, že jsem namyšlený člověk, který si ničeho neváží, stále si stěžuje a pohrdá ostatními - jestli je to pravda, netuším
  • vždy jsem chtěl mít dlouhé vlasy, které bych si dával do culíku - nikdy jsem to však nevydržel dostatečně dlouho a po nějakém čase se nechal ostříhat 
  • mou bezesporu nejoblíbenější postavou (jak knižní, tak televizní) je Damon Salvatore z Upířích deníků
  • dokážu usnout jen s puštěným rádiem - bez něj slyším vše, co se děje v domě, což mi nedovolí usnout
  • téměř každou věc nechávám na poslední chvíli - jsem nezodpovědný

Otázky a odpovědi
  1. Pamatujete si na svoji první knihu, kterou jste četli?
    Na tu zcela první si nepamatuji. Vím však, že prvním komiksem byl Čtyřlístek - v té době jsem se učil teprve pořádně číst.
  2. Máte oblíbeného autora, od kterého si kupujete nové knihy hned, jakmile vyjdou, aniž byste si předem zjistili, o čem vypráví, protože svému autorovi bezvýhradně věříte?
    Nejblíže se k tomuto blíží asi L. J. Smithová. Knihy od ní mám opravdu rád a každou novou chci mít přečtenou co nejdříve.
  3. Nosíte knihu, kterou máte právě rozečtenou, stále u sebe?
    Nemohu tvrdit, že stále u sebe, ale pokud někam jedu, rád si ji samozřejmě vezmu. Do školy knihy moc často nenosím, protože se tam na čtení nedokáži soustředit - bohužel.
  4. Ovlivňuje roční období výběr vaší četby (např.: v zimě sáhnu po něčem depresivním, zatímco v létě si dopřeji romantiku)?
    Zde musím jednoznačně odpovědět, že neovlivňují.
  5. Máte svého nejmilejšího knižního hrdinu, na kterého si čas od času vzpomenete, i když už je to dávno, co jste o něm četli?
    Je jím bez výhrad Damon Salvatore z Upířích (popř. Stefanových) deníků. To jsem koneckonců psal i výše.
  6. Uklízíte často ve své knihovničce?
    Abych se přiznal, moc ne. Většinou utírám prach až poté, co mě na to upozorní rodiče.
  7. Je na vaší knize po dočtení znát, že jste ji četli, nebo vypadá stále jako nová?
    Záleží na provedení knihy. U brožovaných to většinou poznat jde - u těch s pevnou vazbou nikoliv.
  8. Četli jste nějakou knihu třikrát nebo dokonce vícekrát?
    Knihu jsem maximálně četl dvakrát, pokud si tedy dobře vzpomínám. Moc často se ke knihám nevracím, protože mě čekají jiné.
  9. Máte raději knihy vázané nebo brožované?
    Bezesporu vázané. Mám z nich lepší pocit a lépe se mi čtou i drží. Proti brožovaným ale nic nemám.
  10. Nakupujete knihy také v antikvariátech?
    Do antikvariátu jsem se upřímně nikdy nedíval, tudíž jsem si z něj ani nic nekoupil.
                                                                                                                                                                   

Otázky pro mnou nominované:

  1. Kterou knižní postavu vyloženě nesnášíte?
  2. Díváte se při psaní svých recenzí na názory, poznatky a postřehy svých kolegů?
  3. Kdybyste se mohli přenést do jakéhokoliv knižního světa, který by to byl?
  4. Čte Váš partner? A pokud ne, postrkujete ho k tomu?
  5. Předčil podle Vás některý z filmů svou knižní předlohu?
  6. Četli jste nějakou knihu tak dlouho, že jste mezi tím stihli přečíst několik dalších?
  7. Dokážete se na příběh soustředit i v rušné atmosféře, nebo potřebujete absolutní ticho a klid?
  8. Čtete i klasiku a historické romány?
  9. Je nějaká kniha, kterou jste četli až do ranních hodin?
  10. Která kniha ve Vaší knihovničce má podle Vás nejkrásnější obálku?


2 komentáre:

  1. Uz nejaky cas sledujem tento tag na roznych blogoch. Ucastnici sa vzdy snazia vymysliet originalne otazky, ale tie tvoje sa vynimocne podarili. Dokonca som zo srandy rozmyslala nad vlastnymi odpovedami...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Opravdu? V tom případě jsem tedy rád, že zaujaly. :)

    OdpovedaťOdstrániť