piatok 21. júna 2013

Předprázdninový knižní maraton


  Tento projekt, jenž pořádá Ettelëa, se mi ihned zalíbil. Nese název Knižní maraton a jeho cílem je v daném termínu, přesněji od 21. června do 5. července, přečíst co nejvíce knih z Vašeho seznamu, který si předem vytvoříte. Pokud se chcete dozvědět něco více, nebo se ještě dnes na poslední chvíli zapojit, přejděte ZDE.
  Jsem sám zvědavý, kolik toho nakonec stihnu. Obvykle přečtu během jednoho týdne maximálně dvě knihy. Čtu pomalu, no co.

                                                                                                                                                                      

  Jak tedy vypadá můj seznam?



                                     +




                                                                                                                                                                     
 
  Jsem opravdu zvědav, jak si nakonec povedu. Tomu, že to vše stihnu přečíst, ale moc velkou šanci nedávám. Čtu opravdu pomalu.
 
  Jen pro orientaci;

Knihovna
Stefanovy deníky - Stopy minulosti (L. J. Smith)
Havran krvavé oko (Giles Kristian)
Dračí koruna (Richard A. Knaak)

Rozečtené (RC)
Brisingr (Christopher Paolini)
Deklarace smrti (Gemma Malley)

RC
Říše temnot (L. J. Smith)
Bohové Olympu (Rick Riordan)

    





1 komentár:

  1. Brisingra si taky v budoucnu plánuju přečíst, zatím mám za sebou první dva díly Dračích jezdců :)

    OdpovedaťOdstrániť