nedeľa 30. júna 2013

Předprázdninový knižní maraton #03

Tento projekt pořádá Ettelëa. Koná se od 21. června do 5. července a jeho cílem je přečíst v daném termínu co nejvíce knih z vytvořeného seznamu.


Můj seznam knih

Stefanovy deníky - Stopy minulosti (L. J. Smith)
Havran krvavé oko (Giles Kristian)
Dračí koruna (Richard A. Knaak) 256 str.
Brisingr (Christopher Paolini) 
Deklarace smrti (Gemma Malley) 256 str.  
Říše temnot - Tajemný anděl (L. J. Smith)
Bohové Olympu - Znamení Athény (Rick Riordan)


  Dnes ráno jsem dočetl Dračí korunu Richarda A. Knaaka. S potěšením mohu napsat, že se mi tato kniha ze série DragonRealm opravdu líbila. Popravdě jsem si ji přímo zamiloval! Bezpochyby si přečtu i ostatní díly, jenž předcházely tomuto devátému. Ano, je zvláštní, že jsem jako první četl tento, ale jiný v knihovně nebyl. Nezbývá mi tedy nic jiného, než si tuto sérii pořídit - opravdu stojí za to!
  Uvažuji, jestli se vrhnout na rozečtený Brisingr, nebo Tajemného anděla. Pravděpodobně dám přednost druhému v pořadí, protože se jedná o velmi krátké dílo, které bych bez větších problémů měl stihnout přečíst ještě dnes.
  Třetí díl z Odkazu Dračích jezdců bych chtěl mít přelouskán do úterý příštího týdne. Poté by měly následovat Stefanovy deníky. Ty chci přečíst během středy. Na Bohy Olympu si tedy nechávám dva dny.
  Jak to tak vypadá, Havrana krvavé oko přečíst nestihnu. Nedá se nic dělat. Už tak lámu všechny mé hranice, protože během dvou týdnů přečíst tolik knih, to se mi ještě nepovedlo. Obvykle nikam nespěchám.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára