nedeľa 23. júna 2013

Předprázdninový knižní maraton #02

Tento projekt pořádá Ettelëa. Koná se od 21. června do 5. července a jeho cílem je přečíst v daném termínu co nejvíce knih z vytvořeného seznamu.


Můj seznam knih

Stefanovy deníky - Stopy minulosti (L. J. Smith)
Havran krvavé oko (Giles Kristian)
Dračí koruna (Richard A. Knaak)
Brisingr (Christopher Paolini) 
Deklarace smrti (Gemma Malley) 256 str.  
Říše temnot - Tajemný anděl (L. J. Smith)
Bohové Olympu - Znamení Athény (Rick Riordan)


  Po prvních dvou dnech mám přečtenou Deklaraci smrti. Vážně nevím, kolik stran jsem v daný den přečetl, ale rozhodl jsem se, že si to od dnešního dne budu hlídat a zapisovat.
  V Brisingru jsem aktuálně na straně 277. Chci jej dočíst co nejdříve a vrhnout se na další knihy, které mě čekají. Jako první si pravděpodobně přečtu Dračí korunu Richarda A. Knaaka, a poté zřejmě Tajemného anděla L. J. Smithové.
  Poslední díl tetralogie Odkaz Dračích jezdců, respektive Inheritance, plánuji číst poté, co zvládnu tyto knihy.

  Od příštího příspěvku k tomuto maratonu tedy očekávejte podrobné informace!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára